بزرگترین خوششانسیم این بود ک کلاسمت قضاوت و ... نرفتم.
ب نظرم این ک اسم ادم واجد هیچ معنایی نباشه خیلی خفنه.
مثلا اَبِگه. هر کی به صاحب این اسم بگه اَبِگه ینی چیه؟ اَبِگه بهش میگه: اَبِگه ینی من چاقال. ینی همین ک میبینی.
ترشحات ذهنی یک بیمار بی خواب...ما را در سایت ترشحات ذهنی یک بیمار بی خواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت: 14:40
تا دیروز میگفتم این تابستون خیلی مهمه ولی تاریخ سر صبر نداره و شاید بهار همه چیز ر مشخص کنه ترشحات ذهنی یک بیمار بی خواب...
ما را در سایت ترشحات ذهنی یک بیمار بی خواب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 26 فروردين 1402 ساعت: 13:09